2016. feb 17.

Tik-Tak, bumm a falra!

írta: missCutePotato
Tik-Tak, bumm a falra!

Nagyon ötletes faliórákat találtam, amit szeretnék megosztani Veletek. Nem kell többé az unalmas, kerek, fekete szélű, fehér számlappal rendelkező faliórán figyelni az idő múlását. A legtöbbet saját magunk elkészíthetjük. Először is szükséges hozzá egy óraszerkezet, mutatókkal amelyeket én itt láttam jó áron, és nagyon széles választékkal, katt ide. Akkor jöhetnek az ötletek, az egyikbe beleszerettem, úgyhogy remélem mihamarabb sikerül megvalósítani.

 

1. A bakelit szerintem nem megy ki a divatból. Dekorációnak nagyon vagány, akár önmagában, akár faliórának is:) Persze ilyen mintára szabottat egy angol weboldalon találtam, de az "egyszerű" bakelit lemez is nagyon jól néz ki, és sok helyen lehet találni még a mai napig.

_35.jpg

2. Falmatricás faliórák. Főként azért emberbarát ez a megoldás, mert egyszerűen és gyorsan fel lehet tenni őket a falra. Sok fajta van, ami már óraszerkezettel együtt is kapható, de egyébként bámilyen falmatricára szerelhetünk általunk vásárolt óraszerkezetet is. Ezeket ebay-en találtam.

61noclfqeil_sl1000.jpg

10a0269ed1.jpg

s-l1600.jpg

3. Szabadság, szerelem. Sok dekorboltban, vagy akár ebayen is kereshetünk mindenféle formákat, különböző anyagokból. Hobbiboltban lehet segítséget kérni, hogy mivel is rögzítsük fel a falra, ha nincs ötletünk. 

740_espacebuzz55c9ca91ed95e.jpg

4. Családi falióra. Szerintem nagyon aranyos megoldás. Válassz ki 12 fényképet a családodról, barátaidról melyeket képkeretbe teszel. Lehet mind ugyanolyan keret, vagy direkt más-más színű, méretű. Középre mehet az óraszerkezet, és már kész is! Sajnos nem fogja megmutatni a családtagok hollétét, vagy ha veszély leselkedik rájuk, mint a Weasley család mágikus órája, az Odúban.

3-wall-clock-decorating-ideas.jpg

tumblr_inline_nljm97ca0y1t9bslh_1280.jpg

 5. Kedvenc képeidet is összeválogathatod, festőktől, graffiti művészektől vagy akár kedvenc moziplakátjaidból.

wall-clocks-1223044.jpg

6. Ebben a témában is találtam Batman fanatikusoknak készült órát.

vinyl-record-batman-wall-clock.jpg

7. Emlékeztek? Régen tányérok díszítették a falakat. Na most itt a csészékből álló falióra. 

diy-wall-clock-6-472x600.jpg

8. Ez valószínűleg egy igen drága mulatság lenne, de érdekességként bemutatom Nektek a deszkás cipős-faliórát.

diy-wall-clock-11-459x600.jpg

9. A bor szerelmeseinek. Ennek az elkészítése lehet a legidőigényesebb mind közül.

10-wall-clock-decorating-ideas.jpg

 

10. Elérkeztünk ahhoz, amit mindenképp fel fogok varázsolni a falamra:) Falióra a kedvenc könyveidből. Én azt találtam ki, hogy nem az eredeti könyvet teszem fel (elég kényelmetlen lenne ott állva újraolvasni), hanem a borítókat kinyomtatom, és felkasíroztatom habkartonra. Sok nyomdában csinálnak ilyet, és nem drágra dolog.

2852568-mzjf.jpg

Remélem tetszett az összeállításom, és ihletet kaptál Te is. 

Szólj hozzá

homemade lakberendezés dekoráció falióra lakás dekoráció falióra ötletek